2012. február 16.

na, amik vannak, azok a tervek

szegény most nagyon ideges...
én is.
félek, hogy mi lesz a melóval, mert mindenki baszik válaszolni, akinek írok. a főnökeim mármint. a kollegáim válaszolnak, de ők nem tudnak semmit és azt mondják a főnököknek írjak, haha. mikor utoljára beszéltem A nővel, ő azt mondta márciusban tud tutit mondani, de az nekem nem jó, mert meg akarom már venni a repjegyet. és nem akarok addigra idegösszeomlást kapni az aggodalomtól.
és hogy miért olyan fontos ez most hirtelen?
kérlek, azért, mert a sean is megy állásinterjúzni jövőhéten, ami azt jelenti, hogy, ha neki sikerül, akkor együtt lehetünk ott, gyűjthetünk pénzt és irány bristol. szóval van egy nagyszerű terv, aminek az alapja a butlins.
szóval a sean most ideges az állásinterjú miatt, hiszen elég sok múlik ezen. kicsit átragasztotta rám (igen, olyan messziről, skypeon keresztül) és elkezdtem én is rohamokat kapni. nem baj ez, mert a rohamoknak köszönhetően leveleket kezdtem írni.

SIKERÜLNI FOG A TERVÜNK ÉS MINDEN GYÖNYÖRŰ LESZ!

Nincsenek megjegyzések: